December 2010 - Tasnim Hafidz

Monday, December 27, 2010

AWARD FROM MY LOVELY FRIEND !

December 27, 2010 0
AWARD FROM MY LOVELY FRIEND !



comelnya cupcake ni ! haha. comel mcm tasnim kan. ap? korang ckap aq perasan ?? 
tak kisah la korang nak ckp aq perasan ke ap yang penting aq happy okeh ! :D
okay ! berbalik pada cupcake yang kiut miut ni.
cupcake ni award dpd my dearest friend. Wan Syahira Amra.
dia bg award ni kt sume followers dia.
nak award comel nih ?? eh ! boleh aje. sila lah jadi follower beliau. hehe
sebab dia dah cakap benda tomey loteh ni untuk follower dia je. 
so ! cepat2 la jadi follower dia . free je. ( huhu. promote sikit )


alamak ! banyak pulak bebel. 
okay la. terima kasih diucapkan kepada Wan Syahira Amra sebab bg saye award ni !
comel sangat !
thank you so much darl ! 
sayang kaw ! hehe.
miss you so much ! : )
















Saturday, December 25, 2010

PENANTIAN

December 25, 2010 0
PENANTIAN
org kate PENANTIAN tu st penyiksaan. 
tol k?? bg aq tol lah tu. 
sangat menyeksa untuk menanti sesuatu yg mmg kte teringin. 
aq da la mmg ternanti sesuatu. 
korang agak2 la ap yg aq ternanti2 kan tu?? cbe lah teka.
cpt fkir. korang ada mase sminit je.30 saat telah berlalu. 45 saat berlalu. 10 saat lagi. cpat!
ok. 5...4...3...2...1... times up!! hah! dapat fkirkan x apa yang aq teringin kan tu.?
tak dapat fkir? alah. bwu nak bg hadiah law korg dapat teka.
haish .. x pe la. cbe lain kali je la okayy.
oke meh aq bg taw ap yang aq teringin sgt tuh.

 sebenarnya .....
aq teringin .....
nak .....

makan ASAM PEDAS mak aq je!!
hahahahahahas! bkn apa2 pun. huhu.
aq teringin sgt nk mkn asam pedas tu
dan stelah beberapa bulan menanti ( cam haruk sgt je kan )
akhirnya hari ni aq dpt mkn jugak.
PENANTIAN berakhir. :)
rasa sgt lega. hahahas!


sgat mengharukan bukan? : )
jgn marah nah. senyum slalu. 













Thursday, December 23, 2010

[MP3 Download] Starlight Tears - Kim Yoo Kyung

December 23, 2010 0
[MP3 Download] Starlight Tears - Kim Yoo Kyung

congrats!!

December 23, 2010 0
congrats!!
congrates tu dak2 PMR yg dpt 8A!
hahaha. 
aq lak yg teruja.
haish! tak taw la asl. haha


opss!  excited sangat. : )

Wednesday, December 22, 2010

sangat penat

December 22, 2010 2
sangat penat
hiuhh !
sangat penat hari ini.
mak su ku yang tersayang keluar
 dan aku terpaksa mengambil tugas memasak kat dapur.
masak?? tasnim masak?? 
OMG ! satu perkara yang sangat ajaib. 
hahahaha.
tak lah. aku tolong nenek aku masak je. tak masak pun.
nak tunggu aku masak lambat lagi la.
tak pe, dok kampung ni aku belajar-belajar la memasak. : )
tp. . .  sedap jugak lauk tadi. hahaha


ingat cuti ni nak amik lesen kereta.
tapi tak berani lagi lah.
gayat ! seram jeq !
tapi rasenye mmg kene amik jugak lesen kereta tu.
nanti senang sikit.
tak pe lah. tu pk nanti je la.
buat kusut pening kpale otak je pk nnt.
hahhaha


happyy always !




Tuesday, December 21, 2010

bosan bosan bosan

December 21, 2010 0
bosan bosan bosan
sgt bosan bila da habis skola ni
haissh! 
da x taw nk wat ap la
stakat on9 tu ape la sgt
x mampu jgk nk hlgkn bosan
hmm
feel so BORED !
i don't know what else to do
makes me wanna cry
i have already cry
i miss my freinds very much
sgt2 rndu tahap bangunan 99 tingkat !
rindu linda cootep pyka syila wan ejad shima
miss u alls like CRAAZZYY
haila

nmpk nye ini saja yg mampu
wait for next entry






blurrr..

December 21, 2010 0
blurrr..
bwu start nk blogging tp x rti la
cm ner ni ?
ad sesape leh tlong ajar..
HELP me please..
haha..
thenx dear :)