Tahniah! - Tasnim Hafidz

Tuesday, March 19, 2013

Tahniah!

Tahniah kawan untuk kejayaan kau dlm STPM ni. 
semoga berjaya dunia & akhirat. jauh lagi perjalanan kejayaan tu.
dah berjaya jangan lupa aku.
 ehhh salah, nak lupa pun boleh. aku ni kawan tak guna. 
keje nak sakitkan hati orang je. 
ok lah, salam sayang peluk cium rindu dari aku.
 Tahniah pyka.................! 



perangai buruk tak pernahnya nak hilang, fedup dah aku. btw, tahniah untuk yang lain-lain jugak. especially, Dyla, Ainul. korang hebat. 














No comments:

Post a Comment