selamat pagi - Tasnim Hafidz

Saturday, March 05, 2011

selamat pagi

assalamualaikum ~~
hai semua ! selamat pagi ! haha
korang sihat ? alhamdulillah , kalau sihat bagus lah . 
pagi ni aku bangun awal , hohoho 
aku tak tau aku mimpi apa sampai bangun awal ni 
err . mimpi putera raja kot , haha *berangan betul 
kuat berangan betul lah aku ni . perasan aje 
eley , biarlah . mimpi aku kan , suka aku lah nak mimpi apa , ngee
aku tak mimpi apa - apa yang menarik pun , cuma pagi ni teringat kat novel yang aku baca semalam 
haha , aku ada beli novel lagi *ish ish
menghabiskan duit aje . tapi tak apa lah . aku suka !
oke , novelnya bertajuk Sweet Sour
haha , memang sweet plus sour terlebih lah 
sampai meleleh air mata aku baca semalam 
kesian kesian . tapi ceritanya sweet sangat 
untung dpt suami yang reti masak , haha
JOE JAMBUL dengan ZARUL
mestilah aku pilih JOE
walaupun dia jahat , tapi dia sayang sangat kat isteri dia 
kalau orang lain mesti dah pilih zarul tapi aku tak 
haha , aku ni suka bertentangan dengan orang lain 
nasib lah . eh , bangu pagi pagi dah bebel pasal novel
memang tak patut betullah aku ni , hehe
dah lah , setakat ni aje aku bebel di pagi hari
nanti nanti kalau dah ada masa aku updated lagi ya
semoga hari ini berlalu dengan penuh bermakna bagi anda semua dan diri aku sendiri
tata ! assalamualaikum~

3 comments:

  1. selamat hari sabtu~:)
    saya puN bg awal arini.*xtau knp* :D

    ReplyDelete
  2. slalu jgn harap nk bgun awal, haha :)
    selamat hari sabtu jgk~

    ReplyDelete
  3. haha..tu laa...xpe..
    slalunya liat nak bgn=.=

    ReplyDelete