my passion X0 - Tasnim Hafidz

Friday, January 14, 2011

my passion X0

baca tajuk je mesti korang dah tau apa benda kan ? tapi , tu pun kalau korang ada baca entri aku sebelum ni lah . tak baca lagi ? betul tak baca ? erm , tak apa lah .  dah nasib badan nak buat macam mana kan ? blog aku tak femes cam korang punya . isk isk isk . touching pula malam - malam  ni . gedik betul nah , geli mak . haha  Eh , tapi saya tak gedik okey ! siapa yang ada baca tu , terima kasih lah ya . okey , passion aku tu apa lagi kalau bukan dekat novel . HAHA . kan aku ada cakap yang aku nak tunjukkan koleksi novel - novel aku . sila lihat gambar di bawah :





inilah antara koleksi novel-novel yang aku ada . tak banyak pun . dalam 28 novel je . kenapa ? tak percaya ? tak percaya sudah . kira lah sendiri kalau nak puas hati . mula dari nombor 1 ya . 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , ..... 28 . ahah ! betulkan 28 ?  tu lah tak nak caya kat aku lagi . korang kira pun memang dapat 28 jugak .  moralnya di sini , sila percayakan tasnim . HAHA . tak ada lah , aku gurau - gurau aje tau . jangan korang marah aku pula . memang dah 28 je ada . korang yang tak nak caye kat aku , nak kira lain pulak .

aku sayang sangat dengan novel - novel aku ni . sayang sangat ! *ish , dengan novel pun nak sayang - sayang  Tapi betul la kan , sapa yang tak sayang harta benda dia kan , lagi - lagi benda yang paling paling paling dia minat dan dia suka . mestilah nak dijaga , ditatang dan dibela dengan sebaiknya , hehe . novel - novel ni ada yang aku beli dengan hasil titik peluh sendiri dan ada juga yang mama tolong support . ada sekali tu mama yang belikan novel untuk aku . cayalah mama , ni yang nim sayang ni . haha . alah , kalau tak pun memang aku sayang lah mak aku ni . 


novel lah yang selalunya buat aku teruja tak menentu . kalau orang lain teruja bila tengok baju , kasut , seluar dan beg yang lawa - lawa . aku pulak teruja kalau nampak novel . 
pantang nampak , mesti aku nak beli . tu pun kalau ada duit lah . haha . kalau tak ada ,aku akan berusaha usha mama atau abah . haha . usaha tangga kejayaan , kalau tak usaha macam mana nak dapat kan . hehe , sangat tidak baik . well , itu lah tasnim . 
 tapi tak ada lah teruk sangat . 

okey lah , tu je yang aku nak bagi tau untk hari ini . eh , korang . nak tau tak ? nak tak ? angguk je lah , tak yah malu - malu . hah , macam tu lah . abang kiut tu datang kedai hari ni . 

yeah ! yeah ! yeah !
( sambil terlompat - lompat )

suka gila weyh aku petang tadi kat kedai . tersenyum - senyum buat kerja . alamak tasnim , gatai nahh . haha . maaflah ya kalau korang bosan baca pasal kegatalan aku ni . huhu . kiuttttttnya abang tu . haha . lena aku tidur malam ni . okey lah , nak blogwalking dulu . ceria - ceria selau , jangan tension - tension . kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi !
:))








4 comments:

  1. pergh tasnim beli novel tak hengat..hahaha

    ReplyDelete
  2. per,, 2 blom cmpur novel pinjm lg,,,byk seyh ko bce

    ReplyDelete
  3. ad lah dlm 100 lebih..eh ykew?cm tu lah..haha..nak buat cam ne,dah feveret! :)

    ReplyDelete