Jangan lantang sangat - Tasnim Hafidz

Monday, February 04, 2013

Jangan lantang sangat

Assalamualaikum geng! Selamat tengah hari.

Tengah hari di UiTM ni sejuk dan nyaman je sebab hujan kat luar bilik. tapi dalam hati aku panas membara. jangan lantang sangat ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian ketika memberi pendapat. fikir dulu sebelum dengan lantangnya nak keluarkan pendapat untuk tatapan umum kalau susah sangat, timbang tara dulu guna analytical balance sebelum bercakap tu takut-takut menyinggung perasaan orang lain.. ye.. boleh faham kan? dah sampai tahap degree kan, mesti boleh faham punya. kalau tak faham, meh masuk u ni sambung diploma dulu. oke? 


jaga diri, jaga hati, jaga iman, jangan riak dan takbur. hanya mengingati. mohon maaf andai ada yang terasa.. Assalamualaikum :)










1 comment:

  1. sabar sayanggg~ Kekadang orang memang main cakap jer tanpa fikir perasaan orang lain, kan? Kau lek jerr, hihi

    ReplyDelete