capital letter 'M' - Tasnim Hafidz

Tuesday, December 20, 2011

capital letter 'M'

assalamualaikum . .

tak jawab dosa, jawab sayang kita :p 
semakin hari semakin teserlah capital letter M ni
haiyaa, apa mau jadi lah sama wa
ini macam ma, macam mana mau berjaya 
*gaya gaya apek cakap
okey, huruf M besar ni sebenarnya merujuk kepada perkataan 
yang sangat gemar disebut oleh orang ramai
tak kira sama ada tua atau muda
perkataan itu ialah , MALAS
yeay, rasa sangat bertuah kerana menjadi pemalas
kerana asyik rasa nak ponteng kelas je
ni sekarang ni pun tak reti reti nak tidur lagi
sumpah pemalas kau TASNIM 

wahai gerangan penyakit MALAS
nyahlah dikau dari hidupku ini
tak sanggup dah aku hendak terus menerus bergini
lama lama mereng aku dibuatnya
sekian itu saja untuk malam ini
 
kbai








No comments:

Post a Comment