aku terasa sangat.maaflah - Tasnim Hafidz

Wednesday, June 15, 2011

aku terasa sangat.maaflah

aku memang anggap kau penting.aku tak bergurau.belajar pun,kalau kau ajar aku faham.bila kau pindah sekolah, aku memang terasa kehilangan.kau insan petinbagi aku.kau macam tak tau kalau aku bukan boleh sangat dengan yang lagi sorang tu.cara dia lain, aku dah biasa dengan cara kau.tapi tak apa lah.aku buat-buat boleh sajalah.tapi dia pun antara yang terpenting dalam hidup aku.rasanya kau memang tak layan kut member-member lama.aku dengan syila memang terasa lah kan.tapi tak apa, ada lah juga yang sudi layan soalan aku masa tu.aku tunggu kau balas,tak terbalas-balas.tak apa lah.aku bukan penting pun untuk dilayan.member-member ko sekarang lagi penting.lagi bagus dari aku kot.aku memang terasa sangat.maaflah,aku memang macam ni.masa spm dulu pun, ada sekali tu aku terasa dengan cara kau.aku buat-buat cool saja lah,nanti kau pula stresskan.tapi tak apalah.tak apa.aku tak kesah, aku simpan je.aku faham, aku tak sebagus mereka.biarlah.jangan buat macam ni kat member-member kau yang lain tau.biar aku je yang kena.aku tak kesah dah.tak apa.sekali lagi, maaf.aku memang terasa.

1 comment:

  1. rileks k dear~ pasti da sbub dy jd cm 2....cool nym~

    ReplyDelete