dia memang kejam ! - Tasnim Hafidz

Saturday, March 05, 2011

dia memang kejam !

korang . aku nak nangis boleh tak ? huaaaaaaaa . . .
dah nangis dah pun . sedihnya 
kenapa dia kejam sangat ? sakitnya hati ni . macam dirobek - robek , dicarik - carik dan dikoyak - koyak 
sakit tau ! sebelum ni , awak tak pernah pun buat macam tu dengan saya 
tapi dengan perempuan tu awak buat ! ish ! jelesnya saya !
saya pun teringin juga nak macam tu . lama saya tunggu , tapi awak tak pernah nak layan
hmm , buruk sangat ke saya ni ? 
tapi bila awak susah , awak mesti cari saya 
kenapa ek ?
kenapa tak cari aje perempuan tu ? 
saya dah lupakan awak lah ! err , ok . saya tengah cuba nak lupakan awak 
awak tak faham ke ?
jangan kacau saya lagi . saya tak suka . jangan poke - poke saya lagi
saya dah menyampah . faham ?
bagus kalau awak dah faham  *yek yek je faham
aman sikit kepala hotak saya ni dari fikir pasal awak 
 mane ada saya suka - suka nak fikir
awak tu ha menyemak dalam kepala ni . benci lah !
dah lah , kusut saya . 
ok lah , saya nak makan coklat dulu 
nyumm ! nyumm !




2 comments:

  1. nanananana nim mara.lalala ~ hehehe

    ReplyDelete
  2. lalalala~ haha
    mkan coklat dah kurang marah tu, haha
    sedapnya.. :D

    ReplyDelete