sangat penat - Tasnim Hafidz

Wednesday, December 22, 2010

sangat penat

hiuhh !
sangat penat hari ini.
mak su ku yang tersayang keluar
 dan aku terpaksa mengambil tugas memasak kat dapur.
masak?? tasnim masak?? 
OMG ! satu perkara yang sangat ajaib. 
hahahaha.
tak lah. aku tolong nenek aku masak je. tak masak pun.
nak tunggu aku masak lambat lagi la.
tak pe, dok kampung ni aku belajar-belajar la memasak. : )
tp. . .  sedap jugak lauk tadi. hahaha


ingat cuti ni nak amik lesen kereta.
tapi tak berani lagi lah.
gayat ! seram jeq !
tapi rasenye mmg kene amik jugak lesen kereta tu.
nanti senang sikit.
tak pe lah. tu pk nanti je la.
buat kusut pening kpale otak je pk nnt.
hahhaha


happyy always !




2 comments: